Jeśli masz pomysł na wydarzenie związane ze stuleciem odzyskania niepodległości przez Polskę i szukasz środków na jego realizację – weź udział w spotkaniu informacyjnym o programie „Niepodległa”.  Podczas czterogodzinnego szkolenia dowiesz się jakie są zasady wnioskowania o dotacje w programie, otrzymasz garść inspiracji o lokalnych i ogólnopolskich projektach dotyczących niepodległości oraz dowiesz się jak efektywnie zaplanować i przeprowadzić projekt. Szczegółowe informacje o miejscach, datach i programie znajdziesz poniżej.

W Poznaniu spotkanie odbędzie się 20 lutego 2018 roku, o godzinie 11:00 ( miejsce: Miejsce: Sala Sesyjna, Wielkopolski Urząd Wojewódzki, aleja Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań)

11:00 – 12:30 – Webinarium „Zasady składania wniosków w programie „Niepodległa” ­ prowadzą Agnieszka Gajc i Aleksandra Tatarczuk;

12:30 – 13:30 – „Dobre praktyki – inspiracje, podpowiedzi i praktyki”

Do udziału w tej części spotkania zaprosiliśmy kilku koordynatorów ważnych i inspirujących Projektów w regionie, którzy osobiście opowiedzą o swoich pomysłach

13:30 – 14:00 – Przerwa ( kawa, herbata, słodki poczęstunek)

14:00 – 15:00 – „Zarządzenie projektem – jak efektywnie zaplanować i przeprowadzić projekt”

 

Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia do 19 lutego 2018 roku do godziny 10:00, na adres mailowy: sekretariat@wmn.poznan.pl

 

Powrót do listy kategorii Wydarzenia

Uwaga! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez Wielkopolskie Muzeum Niepodległości w Poznaniu lub podmioty trzecie w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może zostać w każdym momencie zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki.

Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie na to zgody.

Więcej informacji znajdą Państwo w dokumencie Klauzula informacyjna.